OCMW Stekene

Nieuwsoverzicht

6 resultaten gevonden.

  • Alle berichten
  • Sociale woning inschrijven online

    Inschrijven voor een sociale woning doe je vanaf 18 maart 2024 online

    op 23 februari 2024
    Wil je inschrijven voor een sociale woning of je dossier updaten? Vanaf 18 maart 2024 doe je dit volledig online. Ben je al een kandidaat-huurder? Dan word je ook nog per brief verwittigd om je dossier na te kijken. Doe dit zeker om je plaatsje op de wachtlijst niet te verliezen.
  • 1733

    Huisarts van wacht nodig? Bel 1733

    op 16 januari 2024
    Heb je een medisch probleem als je vaste dokter er niet is (bv. 's nachts, tijdens het weekend of op feestdagen)? Bel dan voortaan 1733! Dit is het nummer voor niet-dringende medische hulp en is gekoppeld aan de lokale wachtdiensten. Ben je doof of slechthorend? Gebruik dan de app 112BE.
  • Eerste stap

    Snel en dichtbij de juiste hulp vinden via eerstestap.be!

    op 04 januari 2024
    Ik kan niet goed slapen. Ik heb donkere gedachten. Ik mis mijn ex ... Heb je een probleem en weet je niet goed bij wie je hiervoor terecht kan of hoe je probleem aan te pakken? Heb je hulp nodig? Alle hulporganisaties van het Waasland zijn verzameld op één website: www.eerstestap.be
  • Enquête invullen

    Enquête naar inkomsten en levensomstandigheden (SILC)

    op 30 november 2023
    Statbel, het Belgische statistiekbureau, organiseert bij een aantal huishoudens in onze gemeente een officiële enquête om onderzoek te doen naar inkomen en levensomstandigheden. Ontvang je ook een uitnodigingsbrief in de bus? Dan wordt jouw medewerking zeer op prijs gesteld.
  • Aanpassingswerken nutsleidingen Hellestraat - najaar 2023-voorjaar 2024

    op 12 oktober 2023
    Dit najaar staan de vernieuwing en verplaatsing van de nutsleidingen in de Hellestraat op de planning. Deze aanpassingswerken zijn een voorbereiding op de latere wegen- en rioleringswerken van de gemeente en Aguafin.
  • boodschappen

    Stekene helpt

    op 19 november 2021
    Gemeente Stekene brengt vrijwilligers in contact met zij die hulp nodig hebben. Elke hulpvraag (boodschappen doen, de hond uitlaten, de post wegdoen, een babbeltje via de telefoon, ...) wordt aan de juiste vrijwilliger toegewezen. 
Ontwerp door CIBE communicatie - Ontwikkeling door LCP